Friday, March 4, 2011

Contest : PEREMPUAN/LELAKI MELAYU TERAKHIR

assalamualaikum...



ni aku masuk contest qhaizaa....blogger ni kira bestfriend
 masa aku mula mula berblogging ni...kan qhaizaa...hehehe..


ni first contest dia tau...so aku sgt berbesar hati utk cuba masuk.
hadiahnya sgt lumayan....aku suka..heeee....

tagline mina:

'kenali bangsa melayu melalui pakaian tradisionalnya'



nak tgk syarat syarat penyertaan sila klik sini....



ok...aku pertaruhkan gambar ni ye...












dan









ada ala ala perempuan dan lelaki terakhir tak?hehehehe...


nanti aku TAG dekat shoutbox....
































4 comments:

qhaizaa said...

ooo....ni blog lain eaaa...?ptut la ase pelik..huhuhu....btw...,tq for joining....:)

qhaizaa said...

salam...tahniah, anda berjaya dlm contest ini...sila ke link:
http://qhaisrose.blogspot.com/2011/04/keputusan-pemenang-contest.html

qhaizaa said...

slm...mina...harap dpt beri alamat secepat boleh ye...coz peserta2 yg lain semua dah beri alamat... tq ea...

D'China Store said...

jom join Contest Mata Paling Cantik